Beynin Donma Noktasını Düşürür, Düşünceyi ve Mantığı Canlı Tutar

Müthiş İddia

Dünyanın en büyük yolcu uçağı olan Airbus A-380, dün Çin’in başkenti Pekin’den havalanıp Atatürk Havalimanı’na inince, haberi nasıl magazinleştiririz diye düşünen Hürriyet, web sitesinden aldığım bu fotoğrafta yazanları yumurtlamış. Merak edip, bakalım nasıl bir komplo teorisi çıkacak işin içinden diye yazıyı okuduysanız görmüşsünüzdür. İddia şuymuş:

"Ben daha önce Airbus A380’in kokpitine oturdum ve Fransa’nın Toulouse kentinden kalkıp, karlı bir gün Londra’nın Heathrow Havalimanı’na sorunsuz bir iniş yaptım. Tabi bu inişi uçuş similatörü ile yaptım. Benim dediğim şu: Eğer uçağın iki pilotu da yoksa, zehirlenmiş ya da başka bir nedenle uçağı uçuramayacak durumdalarsa; kabinde de başka bir pilot yoksa ve işbaşa düşmüşse, uçağı indirebileceğimi düşünüyorum."
İddianın sahibi eski pilot, yeni Doğan Haber Ajansı Genel Müdürü ve Hürriyet yazarı olan Uğur Cebeci.

Uçağın pilotları zehirlenmiş ve uçakta başka bir pilot yoksa, sizce uçağı uçurma işi kime düşer? Elbette eski bir pilota; hem de simülatörde A-380'i uçurmuş olan bir pilottan bahsediyoruz. Burada müthiş iddialık bir durum yok. İddialık bir durum bile yok ortada. Tabi yazıda saklı asıl müthiş iddiayı görmediyseniz eğer.

Uçağın pilotları zehirlenmiş ve uçakta başka bir pilot yok. Ama Uğur Cebeci var!